Kombinace novin a iPadu – papír a tisk

Významné změny v papírenském průmyslu a ofsetovém tisku

Spolu s tím, jak se komerční tiskařský průmysl přizpůsobuje požadavkům měnícího se trhu, nacházíme nová inovativní adheziva, která pomáhají tiskařům udržet si konkurenceschopnost.

22. 11. 2017

Papírenský a tiskařský průmysl se neustále vyvíjí, a proto není snadné odhadnout, co nás v budoucnu čeká. Vzhledem k tomu, že zákazníci tiskáren ve stále větší míře očekávají, že jejich výtisky budou vždy aktuální, bude poptávka po menších nákladech i nadále snižovat marže z tisku. Snižující se poptávka po tištěné reklamě naproti tomu nevykazuje známky zpomalení. Zároveň narůstá objem digitálního tisku, neboť uspěchaný svět obchodu upřednostňuje kratší obraty, menší množství a ekonomičtější cenovou tvorbu.

Naše adheziva pomáhají ofsetovým tiskárnám zachovat si konkurenceschopnost

 

Chcete-li zůstat konkurenceschopní na vysoce dynamickém tiskovém trhu, potřebujete spolehlivého partnera s desetiletími zkušeností v oblasti ofsetového tisku. Ve společnosti tesa neustále investujeme do nových technologií, které pomáhají zákazníkům s řízením nákladů a zároveň zlepšují kvalitu tisku a efektivitu procesu. Díky tomu se můžete spolehnout na naši celosvětovou síť spolehlivých expertů na napojování rolí.
Níže uvádíme pouze dva příklady našich prověřených inovací v tiskařském průmyslu.

tesa EasySplice® – přední světová napojovací páska pro letmé napojování

 

Uvedením produktové řady tesa EasySplice® na trh jsme způsobili převrat v letmém napojování v papírenském a tiskařském průmyslu. Od té doby nastavují naše celosvětově schválené a oceňované multifunkční napojovací pásky referenční úroveň pro výrobce papíru, zpracovatele i tiskaře.
Chyby při napojování mohou způsobit významnou ztrátu peněz a času, a právě proto zajišťuje páska tesa EasySplice® špičkové zabezpečení při nejvyšší rychlosti.

Jelikož se neustále snažíme vylepšovat naše produkty a pomáhat našim zákazníkům překonat výzvy spojené s aplikací a adhezivy, je naše vylepšená oranžová samolepicí páska tesa EasySplice® ještě odolnější proti řadě environmentálních podmínek, které mohou negativně ovlivnit účinnost napojování. Nabízí o 30 % větší přilnavost a o 50 % větší trvanlivost než tržní standard při ještě spolehlivějším napojení na různé druhy papíru. Je rovněž vhodná pro použití na hybridních strojích i pro novinový papír, tepelné fixování a hlubotiskové stroje. 

Oranžová páska tesa EasySplice®
Oranžová páska tesa EasySplice®

Technologie tesa CaRes® zlepšuje výkonnost vodorozpustných pásek

 

Zvyšující se používání uhličitanu vápenatého (CaCO3) představuje pro vodorozpustné pásky značnou výzvu. Ionty vápníku migrují v průběhu času do lepicí hmoty a tím zapříčiněné tvrdnutí adheziva výrazně snižuje lepení. Papírny používající CaCO3 tak riskovaly kontaminaci v procesu kvůli páskám nerozpustným ve vodě nebo chyby při napojování na válce v souvislosti s CaCO3.

Pásky s naší technologií tesa CaRes® si zachovávají své dobře vyvážené vlastnosti až do zpracování celé role papíru. To znamená, že adhezivum zůstává elastické a flexibilní po delší dobu při širším spektru klimatických podmínek, například při zvýšené vlhkosti a extrémních teplotách. A výsledek? Plně vodorozpustná páska odolná vápníku pro spolehlivé a snadno aplikovatelné trvalé napojení.

Ikona tesa CaRes®
Ikona tesa CaRes®

Nové příležitosti k růstu

 

Všichni tiskaři – bez ohledu na trh, na kterém působí – vědí, že pokud chtějí dosáhnout dlouhodobého úspěchu, musí se neustále přizpůsobovat měnícímu se trhu a ekonomickým podmínkám. Proto chceme i nadále pomáhat tiskařům dosahovat zisku a nacházet nové příležitosti a neustále hledáme nové způsoby, jak je podpořit v tomto měnícím se prostředí.

Jednou z příležitostí růstu pro ofsetové tiskárny jsou tištěné katalogy. Tištěný katalog nejen že přežil vzestup online maloobchodních služeb a digitálního marketingu, ale navíc zažívá oživení. Elegantní tištěné katalogy pro světové značky jako IKEA, L.L. Bean a H&M se staly neodmyslitelnou součástí marketingové strategie. Katalog je například hlavním marketingovým nástrojem švédského řetězce IKEA, který na něj vynakládá zhruba 70 % svého ročního marketingového rozpočtu. Vydává se v 38 různých edicích a 17 jazycích a je distribuován do 28 zemí.

Pokračující vývoj tiskařského průmyslu však ukázal, že chtějí-li tiskaři zůstat konkurenceschopní, musí přijmout nové inovace. Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak vám můžeme pomoci zlepšit efektivitu procesu, kontaktujte prosím svého místního obchodního zástupce tesa nebo použijte níže uvedený kontaktní formulář.